Saturday, October 30, 2010

KERJA...

salam semua..

bulan depan (bulan 12) aku akan berkerja di genting higland..nak mencuba nasib di tempat org pulak...mana nak tau blh berjaya..kerja yg bakal aku mintak ni dak kena mengena pun dengan apa yang aku belajar selama ni... hehe..saja nak berubah angin,pada mulanya asa cm nak sambung belajar g tp apakan daya aku mintak untuk sambung poli x dapat...x dak rezeki kot...aku pun dah buntu hampir 4 bulan dok umah ja mengangur cm ank dara plakkan...asanya dah tiba masanya untuk aku cari kerja...dari asyik dok umah ja x buat apa2 kn2..dari x dak duit ada gak duit kan...mintak2 dapat la kerja...kalu da duit lbh blh la bantu ibu bapa aku kn...ok la sampai di sini la coretan aku dulu....nanti ada2 apa2 lagi aku tulis lg kat blog ni..bye semua..... salam....



kat sini la aku akan berkerja nanti...

2 comments:

efa said...

tudia...nk kerja kt genting per....gaji melambak la...caya la :)

putera ikram said...

haha...x tau gaji byk ke x yg ptg keja dulu..

Followers