Sunday, October 31, 2010

pagi yang sunyi...

aku buntu!!!
sekarang jam menunjukan pukul 3.16 pagi bersamaan hari isnin 1hb 11 2010...waktu2 macam ni semua orang dah tido asa2nya,kalu yg x tido 2 mungkin ada sbb2 dia la...salah sorangnya aku la...org dah tido mimpi sampai ke bulan dah..aku x tido2 lg..bukan aku x nak tido tp mata ni yg x mengatuk aku pun x tau nak wat pa..x kan nak tanam pokok bunga pagi2 buta cm ni satgi x pasai2 hospital tanjung rambutan mai antar wakil jemput aku p sana plk..(org gila)dah la pg ni sejuk sangat2 lagi la aku mati akai nak wat pa..2 yg tercipta coretan yg merapu meraban kat blog nie...aku buntu sangat2 x tau nak wat...nak bersembang semua tido dah...nak edit gambr x dak idea plk....bosannya! hampir hari2 aku tido lewat org bagun tido aku baru nak tido..org tua2 kata jadi burung antu..hehe almaklum la aku ni baru habis belajar beberapa bln yg lalu dok cari kerja la x dapat lg...la dok tanam anggur la....(bila la nak berbuah abggur aku ni)mata blm mengantuk adoi..masalah2....setakat sini la dulu coretan aku...dah x tau nak tulis pa ni....buntu..salam..
.

No comments:

Followers