Saturday, March 26, 2011

Buat pilihan..

Salam semua..

Hari ini hujan pulak tak boleh la aku keluar p mana-mana sungguh membosankan…Cerita yang aku nak cerita ni bukan pasai hujan atau aku boring dok kat rumah…yang aku nak ceritakan ialah aku nk mintak tolong korang buat pilihan.. aku ada niat nak beli handfone baru so pilih punya pilih aku tertarik dengan satu model handfone keluaran NOKIA model nokia C 3 nk beli mahal-mahal bajet lari yang ni la kot yg termampu…aku nak mintak korang pilih warna dia sebab dia keluar dengan 3 warna yang mana sesuai dengan aku ye..

1. Warna hitam (black)

2. Warna keemasan (gold)

3. Warna merah jambu (pink)

aku rasa yang no 3 tu tak kot warna pink tu…hehe…warna yg mana sesuai dengan aku ye…

NOKIA C3







2 comments:

Azmie said...

klo nk standard pilih hitam.. klo nk vogue pilih gold... hehee...

putera akram said...

ok2 tq... :)

Followers