Tuesday, January 11, 2011

serabut!


salam semua...
hari ni hari paling sedih buat aku...korang nak tahu kenapa...sebabnya aku terpaksa meninggalkan famly aku untuk pergi berkerja...aku ni bkn pernah lagi berengang dengan famly...tambah2 tempat kerja yg aku nak pergi ni jauh pulak kat pahang tu (genting highland) nak buat mcam manakan dah kerja..terpaksa la berkorban...untuk masa depan juga....daripada aku dok mengangur duduk rumah tak buat apa2 baik aku pergi kerja....insyaAllah boleh la tolong famly aku sikit noh.....tapi serius aku cakap aku betul2 sedih kali ni..... takpa la setakat ni la coretan aku......aku nak bersiap2 baju dengan barang2 apa2 yg patut,,k nanti ada umur yg panjang boleh kita berjumpa lagi yea... :'( salam


3 comments:

Wanz Mejuez said...

ohh g pratical ke??

putera akram said...

x la...pergi kerja la bro...

::FAIZ FARISH:: said...

oh, sabar.... kalau rindu blh call, or balik sekali sekala....

Followers